For some time now, I want to write about this model. This
is Hot Wheels Elite Ferrari 312T in 1/43 scale model car. I personally think
this one is great model, especially because I bought this one for less than 20
Euros, and I think that is bargain. However, in the text I will try to point
out some of the pros and cons of this one.
Već
neko vrijeme želim da pišem o ovom modelu, ali do sada nisam nalazio vremena.
Ovo je Hot Wheels Elite model u razmjeri 1/43, Ferrarija 312T. Inače pobjednika
na tri trke u sezoni 1976. godine, i na šest trka u sezoni 1975. godine, kada
je i bio šampionski bolid. Ovaj je model auta koji je korišćen u sezoni ’76.
godine. Po mom mišljenju odličan model, posebno ako se uzme da sam ga kupio
novog za manje od 20 Eura, ali dalje u tekstu ću probati da opišem model, što
bolje mogu.
Većina
već zna za Elite seriju, njihove cijene i kvalitet koji nude. Opseg modela ovog
proizvođača su većino Ferrari modeli i Ferrari F1 bolidi u razmjeri 1/43 i
1/18. Ja na drugu stranu, ne dijelim mišljenje većine da su Elite modeli toliko
bolji od standardnih Hot Wheels u Racing seriji ili Ixo modela. Za primjer neka
bude ovaj 312T koji jeste izvanredan, ali ima propusta, kao što je neofarban (a
ni otvoren) otvor za vazduh na boku modela. U svakom slučaju, odlični modeli
ali sa obzirom na cijenu ipak nisam toliko veliki fan ovog proizvođača.
First that you will see when you got the model is the
package which looks “elite”. Black paper box, with and image of the driver (in
this case Niki Lauda). When this is open, you got the acrylic display case
which is little bigger in all directions that standard Ixo case. So now you
see, why I said that this is “Elite” Package. And I still think that for that
price it really is.
Pa
da počnemo, prvo što dobijete je kutija, koja jeste „elitna“. Kartonska obloga
u kojoj se nalazi slika vozača, u ovom sličaju je Niki Lauda na fotki koji je
dva puta pobijedio te godine sa ovim autom. Nakon toga imate akrilnu kutiju
koja je u malo veća u svakoj dimenziji od recimo Ixo kutije. Naravno postolje
lijepo, sjajno, model na njemu izgleda mnogo bolje nego u nekoj drugoj kutiji i
na drugačijem postolju. Sad vam je jasno zašto sam rekao da je pakovanje
elitno.
Nakon
što se oslobodite pakovanje, naćiće te odličan model u gore pomenutom. Vrlo
lijepo napravljen, dobro ofarban. Sve u svemu model koji ćete vrlo često
gledati i preturati po rukama, tražeći neke detalje koje do tada niste vidjeli.
Mnogo foto rezanih detalja koji su tu u velikom broju posebno ako se uzme u
obzir da je ovo prvo 1/43 model, a drugo model na kome nema mnogo mjesta za foto
rezane momente.
After all these stuff that protect the model, you will
find, a nice well done, nicely painted model with a lot of details, and a lot
of joy in it. You will find, so many photo etched parts, which no other
manufacturer will place on a model in this price range. Besides only one flaw
that this model has, and that is not painted or carved air inlet on the cars
side, it is a nice one, and I would recommend this one to any F1 collector.
Metal parts on the model are fine, nicely made, with
precision. I would say even the smallest dents on the metal body are made and
painted well. Plastic parts are also done fine, and the plastic is one of good
quality with nicely placed decals. Tires and rims, are good. Rubber on the
tires is splendid, only I would point out that joints on the tire surface could
be minimized with some sanding (you can also do this by yourself with some
sandpaper easily).
Metalni
djelovi su odlični. Svaka brazda koju je imao pravi model, spojevi panela,
paneli, sitnice, sve je tu. Odlično postavljeno i ono najbitnije sve je
ofarbano kako treba. Nema viškova a ni manjka farbe. Jedina mana modela je tu, i
ne bode oči, ali jednom kad je vidite neće moći da zaboravite da je tu. Mana je
neoznačen usisnik, mali posao koji je dosta naškodio konačnom izgledu modela.
Ovo je ono o čemu sa rekao u prošlim pasusima. Elite je odličan proizvođač,
koji na žalost, često zezne neke detalje ili sitnice... a kao što znamo u ovom
hobiju, đavo/bog je u detaljima. Isto važi i za gume i felne, jedina zamjerka
ovdje je to što su spojevi na površini gume vidljivi, i mogli bi biti uklonjeni
(ništa što je nemoguće odraditi sa malo šmirglanja).
The details are something that really makes the
difference, when it is about this model. Lots of photo etched parts, like seat
belt buckles, radiator parts, electricity emergency switch and so on... Also
other details like shock absorber
springs, wires, gearbox shifter and thin plastic wind shield are great
details. Colors and decals are perfectly positioned and placed. Color is
impeccably done, with not a mistake on it.
Detalji
su ono što ipak ovaj model razlikuje od nekog novinskog Ixo-a ili Quartzo
modela (da ne bude zabune Quartzo sa vozačem u kokpitu mi je možda i draži).
Foto rezani djelovi kao što su kopče na pojasevima, hladnjak, ili prekidač za
dovod struje... detalji poput žica i tankog vjetrobrana su odlični. A menjač u
unutrašnjosti je fantastičan. Svi djelovi su postavljeni kako treba. Plastični
djelovi takođe fantastični, odlično ofarbani sa odličnim naljepnicama.
Uživajte
u slikama, i molim vas ukoliko imate primjedbe i predloge molim vas pišite u
komentarima, takve sugestije mi dosta znače.
Enjoy in images, and please comment if you have any
suggestions and criticism to make it would mean a lot to me.
No comments:
Post a Comment