Wednesday, 28 May 2014

Ferrari 312T, Hot Wheels Elite 1/43

For some time now, I want to write about this model. This is Hot Wheels Elite Ferrari 312T in 1/43 scale model car. I personally think this one is great model, especially because I bought this one for less than 20 Euros, and I think that is bargain. However, in the text I will try to point out some of the pros and cons of this one.

Već neko vrijeme želim da pišem o ovom modelu, ali do sada nisam nalazio vremena. Ovo je Hot Wheels Elite model u razmjeri 1/43, Ferrarija 312T. Inače pobjednika na tri trke u sezoni 1976. godine, i na šest trka u sezoni 1975. godine, kada je i bio šampionski bolid. Ovaj je model auta koji je korišćen u sezoni ’76. godine. Po mom mišljenju odličan model, posebno ako se uzme da sam ga kupio novog za manje od 20 Eura, ali dalje u tekstu ću probati da opišem model, što bolje mogu.

 Most of you, I think know about the Hot Wheels Elite models. These are fine made models that are well made and done great, but I think they have lot things to work on. For example on this model the biggest mistake made is that openings (for air) are not even painted black. On some other models, I spotted other flaws, but about those some next time. All in all, Elite models are very good, but for the regular price which is around 40 Euros, they have to work harder.

Većina već zna za Elite seriju, njihove cijene i kvalitet koji nude. Opseg modela ovog proizvođača su većino Ferrari modeli i Ferrari F1 bolidi u razmjeri 1/43 i 1/18. Ja na drugu stranu, ne dijelim mišljenje većine da su Elite modeli toliko bolji od standardnih Hot Wheels u Racing seriji ili Ixo modela. Za primjer neka bude ovaj 312T koji jeste izvanredan, ali ima propusta, kao što je neofarban (a ni otvoren) otvor za vazduh na boku modela. U svakom slučaju, odlični modeli ali sa obzirom na cijenu ipak nisam toliko veliki fan ovog proizvođača.
First that you will see when you got the model is the package which looks “elite”. Black paper box, with and image of the driver (in this case Niki Lauda). When this is open, you got the acrylic display case which is little bigger in all directions that standard Ixo case. So now you see, why I said that this is “Elite” Package. And I still think that for that price it really is.

Pa da počnemo, prvo što dobijete je kutija, koja jeste „elitna“. Kartonska obloga u kojoj se nalazi slika vozača, u ovom sličaju je Niki Lauda na fotki koji je dva puta pobijedio te godine sa ovim autom. Nakon toga imate akrilnu kutiju koja je u malo veća u svakoj dimenziji od recimo Ixo kutije. Naravno postolje lijepo, sjajno, model na njemu izgleda mnogo bolje nego u nekoj drugoj kutiji i na drugačijem postolju. Sad vam je jasno zašto sam rekao da je pakovanje elitno.
Nakon što se oslobodite pakovanje, naćiće te odličan model u gore pomenutom. Vrlo lijepo napravljen, dobro ofarban. Sve u svemu model koji ćete vrlo često gledati i preturati po rukama, tražeći neke detalje koje do tada niste vidjeli. Mnogo foto rezanih detalja koji su tu u velikom broju posebno ako se uzme u obzir da je ovo prvo 1/43 model, a drugo model na kome nema mnogo mjesta za foto rezane momente.

After all these stuff that protect the model, you will find, a nice well done, nicely painted model with a lot of details, and a lot of joy in it. You will find, so many photo etched parts, which no other manufacturer will place on a model in this price range. Besides only one flaw that this model has, and that is not painted or carved air inlet on the cars side, it is a nice one, and I would recommend this one to any F1 collector.

Metal parts on the model are fine, nicely made, with precision. I would say even the smallest dents on the metal body are made and painted well. Plastic parts are also done fine, and the plastic is one of good quality with nicely placed decals. Tires and rims, are good. Rubber on the tires is splendid, only I would point out that joints on the tire surface could be minimized with some sanding (you can also do this by yourself with some sandpaper easily).

Metalni djelovi su odlični. Svaka brazda koju je imao pravi model, spojevi panela, paneli, sitnice, sve je tu. Odlično postavljeno i ono najbitnije sve je ofarbano kako treba. Nema viškova a ni manjka farbe. Jedina mana modela je tu, i ne bode oči, ali jednom kad je vidite neće moći da zaboravite da je tu. Mana je neoznačen usisnik, mali posao koji je dosta naškodio konačnom izgledu modela. Ovo je ono o čemu sa rekao u prošlim pasusima. Elite je odličan proizvođač, koji na žalost, često zezne neke detalje ili sitnice... a kao što znamo u ovom hobiju, đavo/bog je u detaljima. Isto važi i za gume i felne, jedina zamjerka ovdje je to što su spojevi na površini gume vidljivi, i mogli bi biti uklonjeni (ništa što je nemoguće odraditi sa malo šmirglanja).
The details are something that really makes the difference, when it is about this model. Lots of photo etched parts, like seat belt buckles, radiator parts, electricity emergency switch and so on... Also other details like shock absorber  springs, wires, gearbox shifter and thin plastic wind shield are great details. Colors and decals are perfectly positioned and placed. Color is impeccably done, with not a mistake on it.

Detalji su ono što ipak ovaj model razlikuje od nekog novinskog Ixo-a ili Quartzo modela (da ne bude zabune Quartzo sa vozačem u kokpitu mi je možda i draži). Foto rezani djelovi kao što su kopče na pojasevima, hladnjak, ili prekidač za dovod struje... detalji poput žica i tankog vjetrobrana su odlični. A menjač u unutrašnjosti je fantastičan. Svi djelovi su postavljeni kako treba. Plastični djelovi takođe fantastični, odlično ofarbani sa odličnim naljepnicama.
Uživajte u slikama, i molim vas ukoliko imate primjedbe i predloge molim vas pišite u komentarima, takve sugestije mi dosta znače.

Enjoy in images, and please comment if you have any suggestions and criticism to make it would mean a lot to me.




No comments:

Post a Comment