Hello again! If you have read and seen this post, then
you will know what this one will be about. I decided to continue this Ferrari
week with their first car that won drivers championship in 1952 and then again
in 1953. This one is a model of a car from 1952, driven by Alberto Ascari, with
a number 101. This model is in 1/43 scale and is made by Ixo, for their La
Storia edition.
Pozdrav
kolege kolekcionari! Ako ste već čitali ovaj post onda vam je jasno što dalje
slijedi. Odlučio sam da nastavim ovu Ferrari nedelju sa prvim autom koji je
osvojio trkački šampionat u Formuli 1, osvojili bi oni i kontruktorski
šampionat ali tada ova kategorija nije još bila uvedena. Ovaj vrlo uspješan
auto je sa brojem 101 odrađen od Ixo-a u razmjeri 1/43 za njihovu ediciju La
Storia. Ovaj model je onakav kakav je bio vožen te godine od strane Alberta
Askarija. U jednom od sledecih postova, nakon što prođe ova Ferrari nedelja
biće priče baš o ovom autu koji je zapravo Formula 2 a pobijedio kao Formula
1...
Kako
smo već u nekoliko navrata pisali o ovim La Storia modelima, mislim da više
nema potrebe da pretresamo iste teme, koje su tiču pakovanja, cijene, detalja i
njima sličnim temama. Pa bi bilo najbolje da polako odmah prelazimo na priču o
ovom modelu. Za svaki slučaj neki od vas koji žele da čitaju o La Storia-i mogu
to da urade na ovom, ovom i ovom linku.
We already said pretty much everything about La Storia
models, how they are done, and made, and about the packaging and so on. So all
those stuff you can read, if you haven’t read yet here, here and here. So when
that is explained we can proceed to speak about this particular model.
As usual metal parts are done great, painting is done
nicely and the detailing done also with paint is also nice. This is something
that is usual for all Ixo models, and these La Storia are no exception. But
when it comes to decals there is something unespected... well you will notice
that this car has a number 101 and most of these models are numbered with 102,
car #101 was driven by Ascari and #102 was driven by Farina. As Ixo firstly
made #102 car, they decided to change them to #101 and you can see evidence of
that if you look really close to decals of numbers. You will see that complete
#102 is coverd with a new decal #101. This is interesting, and a little bit
disappointing because you expected more, not just a sticker, but it is not that
bad, and you could even missed it if you were not looking really close.
E
sad, priča o Ferrariju 500 F2 od Ixo La Storia... Kao što je i očekivano
metalni djelovi modela su odlični, farba besprekorna, plastični detalji su
takođe odlično urađeni, precizno izliveni, dobro hromirani (ako tako treba) i
postavljeni na svoja mjesta. Broj koji ovaj model nosi je #101 što je odlično
jer je mnogo češći broj #102 koji je vozio N. Farina dok ove 101ce su u
deficitu. E sad ako se dobro zagledate u model i posebno u taj broj vidjećete
kako nas Ixo zeza. ovo je bio njihov model sa broje #102, onda valjda shvativši
da je #101 traženiji ili da na #102 ima ekskluzivno pravo Hot Wheels Elite, Ixo
preljepljuje #102 sa dekalom #101. Ovo je lako uočljivo ako se zagledate bolje,
ili ako pogledate na fotografijama još lakše ćete vidjeti promjenu. Dobro malo
sam razočaran, ali ništa strašno, kao da je sada to neka strašna stvar. Ipak je
ovaj model koštao 12 Eura, i za te novce je odličan.
Kao
što obično biva sa Ferrari F1 modelima, i ovaj imam od nekoliko proizvođača.
Tako da upoređivanjem sam došao do zaključka, da je ovaj u nekoj zlatnoj
sredini što se tiče modela. Ja imam Hot Wheels Elite-ov F2 koji je definitivno
najbolji, Quartzov koji je fantastican ali malo zaostao detaljima (da nije tog
vremenskog razmaka Quartzo bi bio mnoooogo bolji od Elite-a), Ixo ovaj, i dva
Brumma (novi i stari), kolekciji od tih modela nedostaje samo Altaya. Ipak ovaj
Ixo bih stavio u sredinu, naravno je bolji od Brumma i od Altaya-e, ali je
slabiji model od Quartzo-a i od HW Elite-a. Svakako model je odličan, ako
pogledate farbu, fotorezane felne, kvalitetnu gumu na točkovima biće vam jasno
da je dobar model.
As usual, I have a few of these, so I have Ixo, Hot
Wheels, Quartzo and Brumm, and I can say that this Ixo is good but not as good
as Hot Wheels Elite or Quartzo. So I would palce this model right in the middle
between Altaya and Brumm on one side as worse and HW Elite and Quartzo as
better on the other side. So this model in the middle is good, especially if
you know that it cost only 12 Euros. For that price it is a quite a model. And
with this number it is one of the rare finds, well Ixo was very well aware of
what they were doing, by replacing the numbers...
As about the interior, I can’t say anything bad,
everything is there it should be, decals for interior are fine, precise, placed
well, and attached well. Everything is fine with interior. If you really are
looking for the flaw than it would be gearshift lever, which is done like one
stick that emerges from the floor with no other parts, this is done much better
on the HW Elite model, but Elite is also two time more expensive. So the rest
of the model is fine, you will see photo etched rimes, tires with good rubber
and so on. I would definitely recommend this one if you like Ferrari or F1
models.
Enterijer
modela je odličan, sve je na svom mjestu.Naljepnice su sve tu, sve je ofarbano
kako treba, model je dobar generalno. Ako baš tražite neku manu onda je to
svakako menjač koji je poprilično šturo odrađen i samo viri tako bez veze iz
poda. Ipak ovo nije neka strašna greška, već je sitnica koja je npr. na Elite-u
odlična ali po koju cijenu, ipak se mora reći da ta kutijica sa menjačem je na
Elitu super, ali Elite košta dva puta više, pa vi računajte.
Toliko
za danas, nadam se da vam se svidio tekst, uživajte u slikama i nadam se da
isčekujete nove tekstove haahhahaah, šalim se, naravno da nema baš mnogo vas
koji voli Ferrari F1, ali ovo je malo pisanja za mene, što je tu je... moram se
malo i ovime baviti, pa će VW, Mercedes i BMW modeli morati malo pričekati...
Šaljite sugestije i kritike da budemo bolji!
Enjoy in images, hope you like it. And send some
feedback, please if you have any suggestions or criticism feel free to submit
it. Thank you for reading!
No comments:
Post a Comment