Today one model that I particularly like. Talbot Lago
T150C SS or popularly called Teardrop, made by Spark in 1/43 scale. This one is
in blue/silver combination of colors. There is also one in dark red, but with
slightly different coachwork (also built by Figoni and Falaschi, but I think
later in the thirties than this one). So shell we start on the model...
Danas
jedan model koji mi je jako drag u kolekciji i koji je kao i dosta modela
suvenir ujedno... Talbot Lago T150C SS ili popularno (valjda kod ljubitelja
ovih vozila) „Suza“ ili „Kapljica Vode“ proizvođača Spark, u razmjeri 1/43 se
doselio na stranice bloga. Ovaj je u kombinaciji boja Plave i srebrne a Spark
takođe pravi i model u bordo (tamno crvenoj) boji, ali ipak nisu identički iako
je isti proizvođač karoserije bordo je nešto kasnije napravljen (pošto riječ
proizveden ne bi bila prikladna za ovakve aute). Pa da počnemo sa modelom...
As you all know Spark is manufacturer who is building his
models in resin, and this one is no exception from their usual work. I prefer
resin material to the metal for these models, because the is a lot of curves
and other tiny details regarding bodywork so, my personal belief is that resin
is much better material for this kind of models than metal, but I have to admit
that many collectors won’t agree with me.
Kao
što znate Spark radi modele ne od metala, već od sad već svima dobro poznatog
rezina (plastike). Ja u ovim slučajevim, kod modela koji imaju podosta krivina
i neravnina, sitnica koje treba napraviti na karoseriji, ipak preferiram rezin
jer modeli od tog materijala imaju više detalja i bolje generalno isprate
liniju (zahtjevnu liniju) pravog auta. Da ne govorim gluposti, u prilog tome
ide i činjenica da ovogodišnje bolide F1 će svi proizvođači sem HWE raditi u
resinu, pa i PMA koji je koliko sam shvatio to nekako teže prihvatio nego Spark
ili TSM.
Ono
što je prvo što vam „upada“ u oko je ta farba koja je sjajna, moja jedina sitna
zamjerka ide na farbanje spojeva elemenata karoserije gdje je moglo malo
„vederinga“ da ode, ali ajde... ništa nije savršeno. Sparkovi modeli su nešto
skuplji od obično modela, ovaj je za primjer bio 60 Eura ali treba uzeti u
obzir i to da je kupljen u poprilično ozloglašenoj po cijenama :) radnji u
Beču... Inače u šopovima ga možete naći, ako ga ima više, po nekoj cijeni od
50-55 Eura. Svakako cijena spark modela je realna ako se uzme u obzir da su
limitirani, i to mislim da je jedina zapravo prava limitiranost na trzistu ali
o tom nekom drugom prilikom, a i to što zaista se ističu u odnosu na druge
modele, kako na polici tako i izvan nje kad se fino poređaju i uporede.
Color, or should I say paintjob is great on this one!
Everything is smooth and fine, with no imperfections on the paint. Spark is a
little bit pricey but this stuff really shows you the worth of the model. Many
photo etched parts on the model are visible, and many of those parts are in the
interior. Grill of the car, mask on the front lights, rims, windshield wipers,
steering wheel, etc... are made from photo etched parts. I really love the way
how model looks on the shelf, and even it looks better when you give it a close
up with camera.
Za
danas toliko uživajte, nadam se da će vam se svidjeti slike! Posebno želim da
vam se zahvalim, što ste prihvatili reklame i te komercijalne sitnice (a i
hvala što ste kliknuli po koji put), izgleda da nisu toliko nepodnošljive i
beskorisne. :) Sledeći post jedan jugoslovenski auto vam slijedi, da obilježimo
prestanak kolekcije „legendarnih“...
No comments:
Post a Comment