Friday 25 July 2014

Ferrari F1 kolekcija / collection

Pozdrav kolekcionari, danas će biti priče o mojoj kolekciji Ferrari F1 modela u razmjeri 1/43. Da to je ona kolekcija sa kojom vas smaram za lajkove. Prvo bih htio svima vama da se zahvalim, jako mi je drago da ima ljudi koji su voljni da prođu kroz smaranje i da daju doprinos da bih eto ja imao još jedam model više. Hvala vam svima, zaista mi znači svaki komentar i svaki lajk! Za vas koji ne znate za ovo ovdje je link koji vas vodi do slike koju ako želite lajkujte, ukoliko želite da ova kolekcija odnese pobjedu na takmičenju, hvala vam!!!
Hello dear friends and collectors. Today I want to show you my Ferrari F1 collection. Yes this is the one that i bothering you on Facebook to like it. So I would like to say, thank you for your help, thank you that you are there to contribute just for me to have another model in collection. It really means a lot to me, every comment and like are highly appreciated!!! For all of you that heard now for this, here is link for the image that you can like so I could win in this contest, thank you!!!






































2 comments:

  1. Da li je kolekcija pobijedila na internet takmicenju?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, pobijedila je :) uskoro ce na blogu biti predstavljen Ferrari Daytona GTB #64 u 1/18 razmjeri od Kyosha!!!

      Delete